Meie koolis oli aprilli tähtsamaid fookuseks põgenikest lastele sõbraliku, turvalise ja arengut toetava õppekeskkonna loomine. Lisaks kümnetele sõjapõgenikele Ukrainast saabusid meie kooli ka poliitiliste põgenike perede lapsed Venemaalt.
Muuhulgas pidasime vajalikuks pöörata tähelepanu ka lahingutegevustega paralleelselt toimuvale infosõjale. Seepärast kutsusime 9. klasside õpilastele esinema Kaitseväe Akadeemia vanemteaduri ja tunnustatud infosõja uurija dr. Vladimir Sazonovi. Oma loengus käsitles V. Sazonov infomanipulatsiooni ajalugu antiiktsivilisatsioonidest tänapäevani välja ning tõmbas huvitavaid seoseid Putini isikukultuse ja vanaaja maailma sümboolika vahel. Ühe kõneka näitena võiks esile tõsta tiigriga poseerimist, mida on teinud nii vanaaja Mesopotaamia valitsejad kui ka Putin. Loengu lõpus tulid jutuks ka Venemaa demokraatliku mõtte eestkõnelejad, kellest nii mitmedki on nüüdseks saanud Putini terrorirežiimi ohvriks – nagu näiteks opositsioonipoliitik Boris Nemtsov ja ajakirjanik Anna Politkovskaja. Nentisime, et nii praegu kui ka minevikus, mil ida pool võtab võimust totalitaarne äng, on just Balti riigid olnud venekeelse liberaalse mõtte tagala ja varjupaik. Puškini nimelise koolina on meil just praegustel rasketel aegade oluline kasvatustöös ka sellele aspektile tähelepanu pöörata.
Lõbusamate teemade vallast tuleks esile tõsta kosmonautikapäevale pühendatud meisterdamistööde võistlust. Valminud tööd esindasid väga erinevaid kosmonautika valdkondi: lennumasinaid, kosmosejaamu, nii realistlikke kui ka fantastilisi päikesesüsteeme ning eraldi tuleks mainida keskmise teismelise pikkust tekstiilnukku – ererohelist sõbralikku tulnukat Vasjat. 2a klassi õpilased korraldasid lisaks kosmoseteemaliste joonistuste näituse. Õpilaste tööd andsid loodust, et ehk just meie koolist sirgub tulevane Eestile uhkust toov kosmoseuurija.
Eelsoojendusena tuleks ka mainida, et aprillikuu jooksul kirjutasid 6. klasside õpilased viis noorte omaalgatuse projekti, mida plaanitakse ellu viia mais ja juuni alguses.